Projekt „Vina Croatia – Vina Mosaica“

Hrvatska gospodarska komora je kroz projekt „Vina Croatia – Vina Mosaica“ okupila domaće proizvođače vina s ciljem pozicioniranja Hrvatske na vinskoj karti svijeta. Proizvođači na tržište izlaze zajednički, s prepoznatljivim brendom „Vina Croatia“, nastojeći povećati prodaju na domaćem i stranom tržištu te povećati konkurentnost domaćih vina. Kod predstavljanja hrvatskih vina naglasak je na povijesnoj baštini proizvodnje, kvaliteti, jednostavnosti i pristupačnosti. Raznolikost hrvatskih sorti vina predstavljena je kroz četiri vinske regije, koje zajedno tvore mozaik raznorodnih destinacija, Slavonija i Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Istra i Kvarner te Dalmacija.

Od 2015. godine održava se „Nacionalno ocjenjivanje vina – Vina Croatia“, koje je pokrenulo Udruženje vinarstva HGK, a projekt je promoviran i serijalom putopisnih emisija pod naslovom „Vina Croatia – Vina Mosaica“, koji je u 15 polusatnih epizoda prikazivan od 2014. godine na televiziji.

Detaljnije o projektu na: https://www.hgk.hr/djelatnost/gosp_poljoprivredaprehrana/vina-croatia-vina-mosaica